Zoom til

Parkering   Parkering.
Info   Diverse information.
Fiskehytte   Fiskehytte.
Fiskevand   Den blå linie viser hvor HSF har fiskevand. Den sorte/gule/røde linie viser hvilken side af åen HSF har fiskeret. Gul linie betyder at strækningen er forbeholdt medlemmer. Sort linie betyder at der kan købes dagkort på stykket. Rød linie betyder at der kan købes dagkort til stykket, forudsat at der fiskes med et HSF medlem (gæstekort). Klik på den sort/gule/røde linie for at se om strækningen er åbent for B-medlemmer.
HSF logo   Viser hvor HSF har fiskevand (vises ikke når zoomes tæt på kortet).

Rapporter fejl

Hvis du finder fejl på kortet, vil vi gerne have din hjælp til at rette den. . Hvis f.eks. et stykke ikke slutter som vist kan du sende os gps-koordinaterne hvor linien/iconet skal flyttes hen. Koordinaterne for et sted på kortet kan aflæses ved at dobbeltklikke på det ønsked sted på kortet, herefter kan koordinaterne aflæses nederst i info-vinduet.

Zoom og lav kortet som du ønsker og tryk Ctrl-P for at printe (virker bedst i Chrome). En anden mulighed er at printe via de enkelte kort over hvert fiskevand. Du kan også printe kort til kortmappen.